Sklep pszczelarski Bartny.pl

Regulamin

Sprzedaż

Sklep internetowy Bartny.pl oferuje sprzedaż wysyłkową fabrycznie nowych artykułów pszczelarskich. Właścicielem sklepu jest firma Bartny.pl 42-700 Lubliniec ul. Oleska 24, NIP: 5750012599, REGON: 151577828.

Polityka bezpieczeństwa danych osobowych

Integralną częścią regulaminu jest Polityka bezpieczeństwa danych osobowychmajaca na celu zapewnienie poczucia bezpieczeństwa każdemu użytkownikowi witryny internetowej www.bartny.pl.

Zamówienia

Zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem witryny www.bartny.pl, mailem na adres sklep@bartmy.pl lub telefonicznie pod numerem 662 359 825 . Zamówienia poprzez sklep internetowy i pocztę e-mail potwierdzamy telefonicznie lub e-mailem.
Zamówień, których nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych nie realizujemy.

Ceny prezentowane w naszym sklepie internetowym, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl rozumienia przepisów Kodeksu Cywilnego.
Pomimo zwracania dużej uwagi na staranne wykonywanie opisów towarów, nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie o kontakt ze sprzedawcą.

Płatnosci

Płatność za złożone zamówienie przyjmujemy w następujących formach:- gotówka przy odbiorze osobistym w naszym sklepie w Lublińcu ul. Oleska 24- gotówka przy dostawie środkiem transportu sklepu Bartny.pl - wymaga wcześniejszego uzgodnienia- przelewem w formie przedpłaty- za pobraniem

DANE DO PRZELEWÓW:

Bartny.pl
ul. Oleska 24
42-700 Lubliniec

mBank
90 1140 2004 0000 3602 7519 4433

 

Wysyłka i dostawa

Każde zamówienie staramy się realizować w jak najkrótszym czasie. Posiadamy magazyn z najczęściej kupowanymi towarami. Zamówiony towar wysyłamy firma GLS. Towar do wysyłki staramy się starannie zabezpieczyć. Kupujący ma obowiazek sprawdzić stan opakowania w obecnosci kuriera.

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy kupna zawartej na odległość

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument (jako osoba fizyczna która nabyła towar w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo jego zwrotu bez podania jego przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.W przypadku korzystania z wyżej wymienionego prawa zwracany towar należy odesłać na własny koszt włącznie z ubezpieczeniem przesyłki na adres naszej firmy oraz podać konto do zwrotu gotówki. Zwrot gotówki na konto kupującego następuje w przeciągu 14 dni. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy, będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością zgodną ze stanem w chwili nabycia i nie będzie nosił śladów używania. Nie podlega zwrotowi towar, który został sprowadzony przez sprzedawcę specjalnie na życzenie klienta.O przypadkuzwrotu towaru konsument powinien powiadomić sprzedawcę w formie pisemnej.

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową

Przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (włącznie z późniejszymi zmianami) określają niezgodność towaru z umową i dodatkową odpowiedzialność sprzedawcy gdy zakupu dokonał konsument jako osoba fizyczna bez żadnego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca odpowiada przed konsumentem jeśli jest to osoba fizyczna, a towar w chwili wydania jest niezgodny z umową lub jeśli tą niezgodność stwierdzono przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru.
O przypadku niezgodności towaru z umową konsument powinien powiadomić sprzedawcę w formie pisemnej.
Towar z opisem określającym jego niezgodność z umową oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji należy dostarczyć sprzedawcy na koszt reklamującego.
Kupujący traci uprawnienia do zgłaszania niezgodności towaru z umową jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności z umową nie zgłosił tego sprzedawcy.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć.
Jeżeli rozstrzygnięcie zasadności żądania kupującego będzie wymagało dodatkowych ekspertyz wykonywanych przez autoryzowany serwis producenta, to sprzedawca udzieli odpowiedzi kupującemu na jego pismo w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego reklamowanego produktu włącznie z pismem reklamacyjnym.
Jeżeli żądanie kupującego zostanie uznane za zasadne to sprzedawca poniesie wszystkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego produktu wolnego od wad do kupującego.
Jeżeli okaże się, że zgłoszona przez klienta reklamacja jest bezzasadna, sprzedawca odeśle reklamowany towar na koszt kupującego. Kupujący zgodnie z obowiązującymi przepisami w pierwszej kolejności może żądać wyłącznie doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę.

Reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, kupujący ma obowiązek sporządzić wraz z kurierem odpowiedni protokół, co będzie podstawia do reklamacji. W przypadku niedostosowania się do powyższych ustaleń, reklamacje związane z transportem nie bedą uwzględniane.